Početna Česta pitanja i odgovori

Česta pitanja i odgovori

ZA PREGLED NAJČEŠĆIH PITANJA I ODGOVORA KLIKNITE NA IKONU TEME KOJA VAS ZANIMA:

I. Narudžbe

Kako napraviti narudžbu?

Narudžba se radi na način da odabrane proizvode dodajete u košaricu klikom na gumb „Dodaj u košaricu“. Ukoliko artikl ima veličinu (primjerice kostimi) potrebno je prvo odabrati željenu veličinu.

Kada ste dovršili izbor željenih artikala, kliknite na gumb „Dovrši kupovinu“. Nakon toga otvara se formular u koji upisujete podatke za dostavu. Klikom na link „Potvrdi“ prelazite na potvrdu narudžbe gdje birate način plaćanja i dostavu. Nakon odabira vrste plaćanja potrebno je označiti kvačicom „Slažem se s Uvjetima kupnje (Predugovornim obavijestima) i upoznat/a sam da je ovo narudžba s obavezom plaćanja“ i kliknuti na link „Naruči i plati“.

Mogu li naručiti preko telefona/emaila/Facebooka/Instagrama?

Narudžbe zaprimamo isključivo putem webshopa, pa Vas molimo da željene artikle dodate u košaricu i slijedite korake kojima Vas webshop navodi na završetak narudžbe. Izuzetak su narudžbe za balone punjene helijem koje primamo i preko webshopa i mailom.

Je li potrebno registrirati se na stranici?

Kako bi obavili kupnju na web shopu registracija nije obavezna. Kupovati možete i kao gost. Potrebno je samo ostaviti važeću e-mail adresu kako bi bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.

Kako znam da je moja narudžba uspješno izvršena?

Kupcu nakon uspješno zaprimljene narudžbe na email adresu stiže potvrda narudžbe. ukoliko takva poruka ne stigne, potrebno je pogledati u „spam/junk“ folder ili provjeriti je li mailbox pun. Ako potvrda narudžbe nije zaprimljena znači da proces naručivanja nije uspješno dovršen te je potrebno ponovo izvršiti narudžbu.

Mogu se spojiti dvije narudžbe da ne plaćam duplu dostavu? 

Narudžbe se mogu spojiti u jednu sve dok nisu obrađene. Nakon obrade narudžbi nije više moguće mijenjati status. Ako želite spojiti više narudžbi u jednu molimo pošaljite zahtjev emailom na [email protected].

Mogu li promijeniti narudžbu nakon što sam je već napravio (dodati ili ukloniti proizvod iz narudžbe)?

Narudžba se može mijenjati sve dok nije obrađena, a nakon obrade izmjene narudžbi nisu moguće.

Mogu li otkazati svoju narudžbu? 

Nakon završetka narudžbe možete je sami otkazati u roku od 30 minuta, a nakon proteka tog vremena molimo pošaljite zahtjev za otkazivanje narudžbe na [email protected]. Narudžba se može otkazati dok paket nije poslan, a ako se predomislite nakon što je paket već poslan biti ćete dužni platiti troškove dostave.

Hoću li primiti potvrdu narudžbe?

Nakon što napravite narudžbu na našem webshopu, na e-mail Vam dolazi potvrda o narudžbi.

Hoću li primiti informaciju o slanju narudžbe?

Nakon obrade narudžbe dobivate potvrdu na mail da je Vaša narudžba obrađena i da će Vam je sljedeći radni dan dostaviti GLS dostavna služba koja vam na dan dostave javlja vrijeme dostave putem e-maila i sms poruke. U poruci ćete dobiti i telefonski broj dostavljača kako bi ga mogli kontaktirati ako je potrebno.

Mogu li pregledati svoju narudžbu online?

Ukoliko ste registrirani korisnik možete pregledavati svoje narudžbe.

Napravio/la sam narudžbu, ali na email mi nije stigla potvrda narudžbe. Što trebam učiniti?

Molimo vas da prvo provjerite svoj inbox jer je moguće da je potvrda narudžbe otišla u spam/junk folder. Ako ni tada ne uspijete pronaći potvrdu narudžbe molimo nazovite našu korisničku službu na broj telefona 01 5621 103 kako bismo provjerili status Vaše narudžbe ili nam se obratite na mail [email protected]. Moguće je da je narudžba zaprimljena, ali da ste prilikom naručivanja upisali krivu email adresu ili da narudžba nije ni zaprimljena jer niste dovršili proces naručivanja.

Napravio/la sam narudžbu, ali nije isporučena u navedenom roku? Kako mogu provjeriti status svoje narudžbe?

Molimo provjerite u potvrdi narudžbe koja vam je stigla na email koji ste način plaćanja odabrali. Moguće je da ste odabrali plaćanje preko transakcijskog računa, a niste izvršili uplatu ili da ste odabrali plaćanje karticom, a niste uspješno dovršili proces plaćanja. U tom slučaju možete izvršiti uplatu u skladu s načinom plaćanja koji ste odabrali - ako ste odabrali kartično plaćanje možete ga izvršiti preko linka za online plaćanje kreditnom karticom koji se nalazi u potvrdi narudžbe, a ako ste odabrali plaćanje preko transakcijskog računa podaci za uplatu se također nalaze u potvrdi narudžbe. Narudžba će biti poslana čim zaprimimo uplatu. Ako želite promijeniti način plaćanja ili ako ništa od navedenog ne odgovara vašoj situaciji molimo nazovite našu korisničku službu na broj telefona 01 5621 103 ili nam se obratite na mail [email protected].

Napravio/la sam narudžbu prije 3 dana i dobio/la potvrdu narudžbe, ali sada mi je stigao email da je narudžba u statusu "čeka uplatu" - što to znači?

Ova poruka šalje se 3. dan od dana narudžbe i obavještava vas da će vaša narudžba biti otkazana sljedeći dan ako dotad ne zaprimimo uplatu. Molimo provjerite u potvrdi narudžbe koja vam je stigla na email koji ste način plaćanja odabrali. Moguće je da ste odabrali plaćanje preko transakcijskog računa, a niste izvršili uplatu ili da ste odabrali plaćanje karticom, a niste uspješno dovršili proces plaćanja. U tom slučaju možete izvršiti uplatu u skladu s načinom plaćanja koji ste odabrali - ako ste odabrali kartično plaćanje možete ga izvršiti preko linka za online plaćanje kreditnom karticom koji se nalazi u potvrdi narudžbe, a ako ste odabrali plaćanje preko transakcijskog računa podaci za uplatu se također nalaze u potvrdi narudžbe. Narudžba će biti poslana čim zaprimimo uplatu. Ako ste dobili poruku da će se narudžba otkazati sljedeći dan molimo da uplatu izvršite što prije kako bi se uplata mogla evidentirati na vrijeme, a ako je moguće pošaljite nam i potvrdu uplate na [email protected] kako bismo mogli obraditi narudžbu i tako spriječiti otkazivanje narudžbe. Ako želite promijeniti način plaćanja molimo nazovite našu korisničku službu na broj telefona 01 5621 103 ili nam se obratite na mail [email protected].

Dobio/la sam mail da će se narudžba otkazati sljedeći dan ako se ne izvrši uplata i platio/la preko transakcijskog računa, međutim narudžba nije obrađena na vrijeme i otkazala se. Možete li je ponovno aktivirati?

Sustav automatski otkazuje narudžbu za koju nije evidentirana uplata 4. dan od dana narudžbe, u isto vrijeme u koje je narudžba napravljena. Ako plaćate karticom narudžba automatski prelazi u status "plaćeno" i neće se otkazati, međutim kod plaćanja preko računa potrebno je da se uplata proknjiži i evidentira unutar radnog vremena korisničke službe (ponedjeljak-petak od 8-16 h). Uplate se provjeravaju ručno i važno je da se uplata napravi unutar terminskog plana izvršenja platnih transakcija (platni promet) - ako nalog za plaćanje zadate izvan vremena primitka naloga nalog će biti izvršen tek sljedeći radni dan. Može se dogoditi da uplatu izvršite u petak poslijepodne, a subota je dan otkazivanja narudžbe - uplata će se zaprimiti i evidentirati tek u ponedjeljak ujutro, a sustav će narudžbu automatski otkazati u subotu. U tom slučaju molimo vas da napravite novu narudžbu na isti iznos te da nam mailom pošaljete broj narudžbe koja se otkazala i broj nove narudžbe kako bismo mogli povezati uplatu s novom narudžbom. Ako proizvodi koje ste naručili u narudžbi koja se otkazala više nisu dostupni za naručivanje (rezervacija s njih je skinuta u trenutku otkazivanja narudžbe i postali su dostupni za naručivanje drugim kupcima) molimo vas da nas kontaktirate za dogovor - možemo izvršiti povrat novca za nedostupne proizvode, za cijelu narudžbu ili možete naručiti neke druge proizvode kao zamjenu pa ćemo izvršiti povrat razlike ili ćete vi nadoplatiti razliku.

II. Plaćanje

Je li moguće dobiti R1 račun?

Ako trebate R1 račun prilikom popunjavanja formulara u koji upisujete podatke za dostavu, označite kućicu „Želim R1 račun“ te upišite naziv, adresu i OIB tvrtke.

Koje načine plaćanja nudite?

Kao način plaćanja možete odabrati plaćanje pouzećem (plaćanje gotovinom dostavljaču pri preuzimanju paketa), karticom ili virmanski (Internet bankarstvo/opća uplatnica). Način plaćanja vezan je uz način dostave, pa tako neki oblici plaćanja nisu dostupni za pojedine vrste dostave (primjerice, kod osobnog preuzimanja može se platiti samo karticom ili preko računa, dok je u slučaju dostave u Sloveniju dostupna samo opcija plaćanja karticom).

Je li moguće platiti gotovinom?

Možete paket platiti gotovinom na način da kao opciju plaćanja odaberete plaćanje pouzećem. Prilikom preuzimanja pošiljke dostavljaču se plaća cjelokupni iznos naznačen u računu uključujući i trošak dostave.

Kako mogu platiti karticom?

Ako ste kao opciju plaćanja odabrali kartično plaćanje sustav vas prebacuje na WSPayTM sigurnu stranicu za online plaćanje gdje upisujete tražene podatke. Nakon uspješnog popunjavanja formulara na email vam stiže potvrda narudžbe.

Koje kartice prihvaćate?

American Express®, Diners®, MasterCard® i Visa te Maestro debitne kartice.

Je li plaćanje karticom sigurno?

ARONA d.o.o. je sigurnost vašeg kartičnog plaćanja povjerila usluzi WSPayTM poduzeća Webstudio d.o.o. Nakon odabira ovog načina plaćanja, izravno pristupate zaštićenoj sigurnosnoj vezi u koju upisujete broj kreditne kartice. Ova je veza zaštićena kriptiranim 256-bitnim protokolima i tako osigurana od krađe identiteta i prijevara. Banka provjerava i potvrđuje ispravnost kartice. Link na sigurne stranice za online plaćanje dobit ćete odmah po zaprimanju vaše narudžbe. Nakon popunjavanja formulara potvrđujete transakciju i dovršavate proces naručivanja nakon čega vam na email stiže potvrda narudžbe.

Kako mogu platiti virmanom (Internet bankarstvom/općom uplatnicom)?

Nakon odabira plaćanja virmanom, na vaš email šalje se potvrda narudžbe sa svim podacima potrebnim za izvršenje plaćanja. Rok za uplatu iznosa navedenog na narudžbi je 3 dana. Ako je uplata uredno izvršena i vidljiva na računu Prodavatelja, prodavatelj će pristupiti isporuci naručenih proizvoda. Ukoliko se uplata ne zaprimi u roku od 3 dana sustav će automatski otkazati narudžbu.

Odabrao/la sam plaćanje karticom i upisao/la podatke kartice, a na email je stigla potvrda narudžbe u kojoj piše da je narudžba u procesu, međutim narudžba nije poslana u roku. Je li moja narudžba zaprimljena?

Ako ste odabrali proces plaćanja karticom bit ćete preusmjereni na stranicu sigurnog sustava za online plaćanje (WsPay) gdje trebate upisati podatke svoje kartice. Budući da se plaćanje ne odvija na našoj stranici vaša narudžba se zaprima u trenutku kada ste kliknuli da želite platiti karticom neovisno o tome jeste li dovršili proces plaćanja na WsPay platformi te vam na email dolazi potvrda narudžbe. U ovom trenutku vaša narudžba je u statusu "u procesu" što znači da je zaprimljena, ali još nije plaćena. Kada upišete podatke kartice i dovršite proces plaćanja vaša narudžba automatski prelazi u status "plaćeno" i tada se može obraditi i poslati. Ako slučajno izađete iz kartice internetskog preglednika u kojoj upisujete podatke kartice prije nego što ste potvrdili plaćanje tada vaša narudžba ostaje u statusu "u procesu", odnosno nije otkazana, ali ne može se obraditi jer proces plaćanja nije uspješno dovršen. Da biste ponovno došli do stranice za sigurno plaćanje molimo kliknite na link u potvrdi narudžbe koju ste dobili na email (link za online plaćanje kreditnom karticom).

Odabrao/la sam plaćanje karticom i upisao/la podatke kartice, ali na email je prvo stigla potvrda narudžbe u kojoj piše da je narudžba u procesu, a zatim potvrda da je narudžba otkazana. Je li moja narudžba zaprimljena i je li moja kartica terećena za iznos narudžbe?

Ako ste odabrali proces plaćanja karticom bit ćete preusmjereni na stranicu sigurnog sustava za online plaćanje (WsPay) gdje trebate upisati podatke svoje kartice. Budući da se plaćanje ne odvija na našoj stranici vaša narudžba se zaprima u trenutku kada ste kliknuli da želite platiti karticom neovisno o tome jeste li dovršili proces plaćanja na WsPay platformi te vam na email dolazi potvrda narudžbe. U ovom trenutku vaša narudžba je u statusu "u procesu" što znači da je zaprimljena, ali još nije plaćena. Kada upišete podatke kartice i dovršite proces plaćanja vaša narudžba automatski prelazi u status "plaćeno" i tada se može obraditi i poslati. Ako upišete krive podatke kartice ili vam iz bilo kojeg drugog razloga kartica bude odbijena vaša narudžba automatski će se otkazati i na email će doći potvrda o otkazivanju narudžbe. Otkazanu narudžbu nije moguće ponovno aktivirati stoga vas molimo da ponovite narudžbu. Također, vaša košarica je sada prazna, ali ako ste narudžbu napravili kao registrirani korisnik možete je lako ponoviti - kliknite na Moj profil, zatim karticu Narudžbe i pronađite narudžbu koju želite ponoviti te kliknite na Detalji narudžbe. Ispod svakog artikla koji ste naručili nalazi se link Dodaj u košaricu - jednostavno sve artikle koje želite ponovno naručiti dodajte u košaricu i završite narudžbu.

Odabrao/la sam plaćanje karticom i upisao/la podatke kartice, ali proces plaćanja nije uspješno dovršen, a narudžba je otkazana. Zašto je kartica odbijena?

Kartica može biti odbijena iz više razloga kao što su primjerice pogrešno upisani podaci s kartice (broj kartice, CVV/CVC kod, rok do kad kartica vrijedi itd.), nedostatna sredstva na računu, prekoračeni dnevni limit i slično. Također, pojedine banke zahtijevaju vašu autorizaciju transakcije - svoj identitet pritom potvrđujete autentifikacijskim uređajem za internetsko/mobilno bankarstvo (mToken, čitač kartica, token) generirajući jednokratnu zaporku, a ako ste unijeli pogrešnu zaporku transakcija će biti odbijena. Molimo ponovite narudžbu kako biste bili sigurni da ste ispravno unijeli sve podatke, a ako vaša kartica bude ponovno odbijena molimo kontaktirajte svoju banku.

Narudžba je uspješno plaćena karticom, ali još nije poslana, a želim je otkazati. Je li terećena za iznos narudžbe?

Ako ste uspješno dovršili proces plaćanja i dobili potvrdu da je narudžba plaćena, ali narudžba još nije poslana molimo pošaljite email na [email protected] - vašu narudžbu ćemo otkazati (i stornirati račun ako je narudžba već obrađena), a plaćanje karticom stornirati. Većina kartica prolazi kroz proces predautorizacije što znači da se sredstva odmah rezerviraju na kartici, ali kartica se ne tereti za iznos narudžbe - u tom slučaju radimo storno transakcije i rezervacija sredstava se poništava. Pojedine kartice određenih banaka automatski se autoriziraju pa u tom slučaju vršimo povrat. Storno/povrat radimo čim dobijemo zahtjev za otkazivanje narudžbe, ali nemamo utjecaj na to kada će sredstva biti vidljiva na vašem računu jer to ovisi o vašoj banci.

Narudžba je uspješno plaćena karticom, ali otkazao/la sam je unutar 30 minuta putem linka za otkazivanje narudžbi. Je li terećena za iznos narudžbe?

U slučaju samostalnog otkazivanja narudžbe molimo da nam obavezno na email [email protected] pošaljete zahtjev za storniranjem transakcije jer se otkazivanjem narudžbe na webshopu ne otkazuje i izvršena uplata budući da se plaćanje ne odvija na našoj stranici nego na WsPay sigurnom sustavu za online autorizaciju kreditnih kartica.

Kada zaprimimo vaš zahtjev radimo storno transakcije i rezervacija sredstava se poništava ako je kartica samo predautorizirana, a ako je kartica automatski autorizirana vršimo povrat sredstava. Storno/povrat radimo čim dobijemo zahtjev za otkazivanje narudžbe, ali nemamo utjecaj na to kada će sredstva biti vidljiva na vašem računu jer to ovisi o vašoj banci.

III. Dostava

Koliko iznosi dostava i postoji li minimalan iznos koji je potrebno naručiti?

Nemamo najmanji iznos narudžbe. Moguće je naručiti i samo jedan proizvod. Cijena dostave GLS dostavnom službom na području Hrvatske iznosi 36,00 kn, a za narudžbe iznad 500,00 kn dostava je besplatna. Cijena dostave GLS dostavnom službom na području Slovenije iznosi 70,00 kn.

Koji je rok isporuke?

Rok isporuke je 1-2 radna dana od dana slanja (osim u izvanrednim uvjetima – vremenske nepogode, gužve zbog velikog broja narudžbi u sezonama i druge okolnosti koje mogu uzrokovati kašnjenje u isporuci).

Iznimka su otoci gdje dostava ovisi o plovidbenom redu trajekata. Raspored dostave na otoke možete provjeriti ovdje. Dani u tablici označeni znakom „X“ su dani kada se vrše dostave na navedenim otocima. Na otoke koji nisu navedeni u tablici ne vršimo dostavu.

Kada će biti poslana moja narudžba?

Narudžbe zaprimljene radnim danom do 12 sati uz plaćanje pouzećem ili karticom šaljemo isti dan, a narudžbe zaprimljene nakon 12 sati šaljemo sljedeći radni dan. Narudžbe zaprimljene uz odabir plaćanja virmanom šaljemo nakon što je uplata vidljiva na našem računu.

Tko vrši dostavu?

Dostavu za nas vrši dostavna služba GLS.

U koje zemlje dostavljate?

Za sada dostavu vršimo na području Hrvatske i Slovenije.

Dostavljate li na otoke?

Dostavu vršimo na sljedeće otoke: Krk, Cres, Lošinj, Rab, Murter, Korčula, Pelješac, Vir, Pag, Hvar, Brač, Vis, Pašman i Ugljan. Na ostale otoke ne vršimo dostavu.

Što mogu napraviti, ako nisam kod kuće za vrijeme isporuke? 

Možete obavijestiti korisničku službu GLS i dogovoriti se za drugo vrijeme isporuke.

Može li moja narudžba biti dostavljena na adresu drugačiju od moje adrese računa? 

Može. Ako su podaci za dostavu računa drugačiji od podataka za dostavu pošiljke odznačite kućicu „Podaci za dostavu narudžbe jednaki su podacima kupca“ i upišite podatke za dostavu.

Može li moja narudžba biti dostavljena na željeni dan? 

Kada GLS dostavna služba preuzme Vaš paket, dobit ćete poruku sa okvirnim vremenom isporuke. Ukoliko Vam to vrijeme i dan ne odgovaraju, možete se dogovorite o promjeni na broj telefona korisničke službe GLS na +385 1 204 2672.

Dostavljate li i vikendom?

Dostavna služba GLS dostavlja samo radnim danima, dakle od ponedjeljka do petka. Ukoliko Vam je paket potreban za subotu trebali bi ga naručiti najkasnije do 12 sati u četvrtak kako bi se narudžba mogla poslati u četvrtak i dostaviti u petak.

Kako mogu provjeriti status dostave svoje narudžbe? 

Status dostave narudžbe nakon što je ona obrađena možete provjeriti pozivom na broj telefona korisničke službe GLS na +385 1 204 2672. Potrebno je pripremiti broj paketa koji Vam dostavna služba javlja putem emaila i sms poruke.

Što je osobno preuzimanje?

Narudžbe je moguće i osobno preuzeti u Party Pops trgovini u Vlaškoj 47, Zagreb. U slučaju osobnog preuzimanja ne plaća se trošak dostave. Narudžbe se u poslovnicu dostavljaju četvrtkom. Preuzimanje narudžbi moguće je tek nakon što zaprimite potvrdu da je narudžba spremna za preuzimanje. Preuzimanje je moguće u četvrtak od 16 sati te narednih dana unutar radnog vremena trgovine. Narudžbe zaprimljene uz odabir plaćanja preko transakcijskog računa smatraju se plaćenim tek kada uplata bude vidljiva na računu.

Koje su opcije plaćanja ako odaberem opciju osobnog preuzimanja?

Narudžbu koju želite sami preuzeti u trgovini možete platiti karticom ili preko transakcijskog računa (narudžba mora biti plaćena unaprijed).

Kada će narudžba plaćena preko transakcijskog računa biti dostupna za preuzimanje u trgovini?

Ako je kao način plaćanja odabrano plaćanje virmanom, općom uplatnicom ili internet bankarstvom narudžba će se obraditi tek nakon što se uplata proknjiži nakon čega ćete putem emaila dobiti potvrdu da je narudžba spremna za preuzimanje.

Je li moguće odabrati osobno preuzimanje i platiti gotovinom u trgovini u Vlaškoj?

Kod osobnog preuzimanja narudžbe moraju biti unaprijed plaćene karticom ili putem transakcijskog računa tako da plaćanje na blagajni pri preuzimanju nije moguće.

IV. Povrat i reklamacije

Što ako mi je isporučen oštećen paket u kojem su oštećeni i neki proizvodi?

Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke, a u slučaju oštećenja potrebno je napraviti zapisnik o oštećenju s dostavljačem. U zapisniku je potrebno navesti vrstu oštećenja i popis proizvoda koji su oštećeni te nam na email [email protected] poslati kopiju zapisnika kojeg je potpisao dostavljač zajedno sa fotografijama oštećenih artikala, pa ćemo Vas kontaktirati za dogovor oko povrata ili zamjene oštećenih artikala. Također, možete odbiti preuzeti paket koji ima oštećenja te će se paket vratiti na našu adresu, a mi ćemo izvršiti povrat novca ili poslati novi paket.

Primio/la sam nepotpunu isporuku/krivi artikl. Što trebam poduzeti?

Pri preuzimanju paketa obavezno je prekontrolirati sadržaj paketa te ukoliko nešto nedostaje ili vam je isporučen krivi artikl potrebno je napraviti zapisnik s dostavljačem. Molimo Vas da nas o nepotpunoj isporuci ili krivom artiklu odmah obavijestite na email [email protected].

Ako vam je isporučen krivi artikl organizirat ćemo zamjenu preko dostavne službe o svom trošku (dostavljač će vam donijeti artikl koji ste naručili, a vi ćete mu vratiti pogrešno isporučeni artikl), a ako vam neki od naručenih proizvoda nije isporučen naknadno ćemo vam ga poslati o svom trošku.

Proizvod naručen preko webshopa je oštećen/neispravan? Mogu li ga zamijeniti za drugi proizvod ili dobiti povrat novca?

Ako proizvod ima nedostatak koji nije bilo moguće uočiti prilikom preuzimanja paketa i kontrole isporučene robe potrebno je na email [email protected] poslati opis reklamacije te broj računa i/ili broj narudžbe. Ako je riječ o vidljivim oštećenjima molimo vas da nam pošaljete i fotografije reklamiranog artikla na kojima se vide oštećenja kako bismo što lakše i brže riješili reklamaciju. U roku od 15 dana obavijestit ćemo vas o rješenju reklamacije te ako je reklamacija odobrena izvršit ćemo zamjenu ili povrat novca.

Proizvod koji je kupljen u trgovini je oštećen/neispravan? Mogu li ga zamijeniti za drugi proizvod ili dobiti povrat novca?

Ako proizvod ima nedostatak možete ga odnijeti zajedno s računom u trgovinu u kojoj je kupljen i tamo ispuniti reklamacijski obrazac ili nam na email [email protected] poslati opis reklamacije te broj računa i/ili broj narudžbe. Ako reklamaciju šaljete emailom, a riječ je o vidljivim oštećenjima molimo vas da nam pošaljete i fotografije reklamiranog artikla na kojima se vide oštećenja kako bismo što lakše i brže riješili reklamaciju. U roku od 15 dana obavijestit ćemo vas o rješenju reklamacije te ako je reklamacija odobrena izvršit ćemo zamjenu ili povrat novca. Ako je riječ o folijskim balonima koji su se unutar nekoliko sati od puhanja počeli ispuhivati molimo vas da ih u roku od 24 sata od vremena puhanja odnesete u trgovinu u kojoj su baloni napunjeni zajedno s računom za kupnju i punjenje, pa će vam naši djelatnici odmah zamijeniti balon ispravnim balonom (osim ako je riječ o vidljivim mehaničkim oštećenjima koja se ne priznaju kao nedostatak proizvoda jer su nastala neopreznim rukovanjem od strane kupca).

Kupio/la sam folijski balon i nakon sat-dva balon se počeo lagano ispuhivati – što trebam napraviti?

Iako su naši baloni visoke kvalitete, nažalost ponekad se može dogoditi da balon ima tvorničku grešku za koju ne možemo znati čak niti u trenutku puhanja balona – riječ je o sitnim oštećenjima koja nisu vidljiva golim okom, a koja dovedu do toga da balon u relativno kratkom roku počne gubiti helij.

Upravo iz tog razloga za folijske balone dajemo garanciju u trajanju od 24 sata od puhanja – ako primijetite da se u tom periodu balon smežurao, odnosno da se lagano ispuhao molimo da balon odnesete u trgovinu u kojoj je kupljen zajedno s računom za kupnju i punjenje te će vam naši djelatnici besplatno zamijeniti balon za drugi balon.

Garancija ne vrijedi ako balon nije punjen kod nas ili ako balon ima vidljiva mehanička oštećenja.

Kupio/la sam folijski balon koji smo htjeli sami napuhati, međutim ventil je zavaren i nije ga moguće napuhati – što trebam napraviti?

Iako su naši baloni visoke kvalitete, nažalost ponekad se može dogoditi da balon ima tvorničku grešku i da je ventil greškom zavaren. U tom slučaju molimo odnesite balon u trgovinu u kojoj je kupljen zajedno s računom te će vam naši djelatnici zamijeniti balon ili izvršiti povrat novca. Ako ste balon kupili preko webshopa molimo pošaljite email na [email protected] zajedno s opisom problema, fotografijom te brojem računa i/ili narudžbe, pa ćemo vam se povratno javiti za dogovor oko zamjene ili povrata.

Naručeni proizvod mi se ne sviđa. Kako ga mogu vratiti?

Ukoliko vam naručeni proizvod ne odgovara možete jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda. Ugovor možete jednostrano raskinuti slanjem popunjenog obrasca za jednostrani raskid ugovora ili slanjem pisane obavijesti poštom ili emailom. Ugovor se smatra otkazanim kada zaprimimo pismenu obavijest o čemu ćemo vas bez odgađanja obavijestiti elektroničkom poštom. Povrat robe morate izvršiti bez odgađanja (troškove dostave za povrat robe snosi kupac), a najkasnije u roku od 14 dana od kada ste nas obavijestili o svojoj odluci da raskinete ugovor. Nakon primitka vraćene robe izvršit ćemo povrat novca.

Na koju adresu šaljem proizvode koje vraćam?

Adresa za povrat robe je Arona d.o.o. (Party Pops), Vlaška 47, 10 000 Zagreb.

Je li moguće zamijeniti ili vratiti proizvod koji nije kupljen preko webshopa, nego u trgovini?

U trgovinama odobravamo zamjenu robe u roku od 8 dana uz predočenje računa, ako roba nije otvorena, korištena te ako se vraća u originalnoj neoštećenoj ambalaži. Sezonsku robu (iz božićno-novogodišnjeg, karnevalskog, uskršnjeg i Halloween asortimana te asortimana za Dan svetog Patrika i Valentinova) moguće je zamijeniti najkasnije na dan kada se obilježava prigoda/blagdan. Zamjene nisu moguće za perike, čarape, sprejeve za tijelo i kosu, kozmetičke leće, umjetne trepavice, šminku i artikle iz asortimana specijalnih efekata koji nisu zapečaćeni (iz higijenskih razloga) te za napuhane balone i helijske spremnike (ako je ambalaža spremnika otvorena).

Za proizvode kupljene u trgovinama nije moguć povrat novca.

Zašto ne mogu vratiti proizvod koji je kupljen u trgovini, ali mogu ako je kupljen putem webshopa?

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača na proizvode kupljene u trgovini primjenjuju se drugačija pravila u odnosu na kupnju na daljinu (putem webshopa). Zakonom je propisano da kupci koji kupuju preko webshopa mogu jednostrano raskinuti ugovor o kupnji u roku od 14 dana od dana primitka narudžbe dok pravila o povratu i zamjeni robe kupljene u trgovini definira svaki prodavatelj za sebe. Razlog za drugačije vrednovanje kupnje u fizičkoj trgovini u odnosu na kupnju na daljinu može se objasniti činjenicom da je kupac koji kupuje u trgovini vidio proizvod koji kupuje, dok kupac koji kupuje preko webshopa nije imao mogućnost vidjeti uživo proizvod koji kupuje. Naša poslovna politika vezana za proizvode kupljene u fizičkim trgovinama omogućava zamjenu ispravne robe kupljene u našim trgovinama u roku od 8 dana od dana kupnje (uz predočenje računa) dok povrat ispravne robe odnosno povrat novca za kupljene proizvode nije moguć. Navedeno dakle vrijedi samo u slučaju da je riječ o ispravnoj robi - ako proizvod ima nedostatak onda je riječ o reklamaciji, a ne o zamjeni ili povratu te se u slučaju odobrene reklamacije kupcu vraća novac ili mu se isporučuje novi ispravan proizvod, popravljeni proizvod ili se omogućuje zamjena za neki drugi artikl, ovisno o želji kupca.

V. Ostale informacije

Kako mogu promijeniti svoje osobne podatke? 

Osobne podatke možete uređivati klikom na „Moj profil“ gdje možete urediti detalje svog profila.

Zaboravio/la sam svoju lozinku. Što mogu učiniti? 

U slučaju da ste zaboravili lozinku prilikom prijave trebate kliknuti na „Zaboravljena lozinka?“ program Vas navodi da upišete svoju e-mail s kojom ste se registrirali na webshopu, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu.

Imate li trgovinu u kojoj se mogu kupiti proizvodi ili radite samo putem webshopa?

Pored webshopa imamo i trgovinu u Zagrebu (Vlaška 47).

Kada ćete ponovno dobiti proizvode koji su nedostupni?

Za većinu artikala zalihe se redovito obnavljaju, osim za pojedine sezonske artikle koji su dostupni samo za vrijeme trajanja sezone.

Ako želite da Vas webshop obavijesti o ponovnoj dostupnosti artikla možete upisati svoju email adresu u predviđeni prostor unutar proizvoda, pa će Vam webshop poslati automatsku obavijest čim artikl ponovno bude dostupan za naručivanje.

Ako želite naručiti veću količinu proizvoda koji trenutno nije dostupan ili želite naručiti neki artikl iz sezonske ponude van trajanja sezone molimo pošaljite nam upit mailom na [email protected].

Moram li balone puniti helijem? 

Ako želite da balon lebdi onda se balon mora napuniti helijem jer balon punjen običnim zrakom ne može lebditi u zraku.

Koja je cijena punjenja balona helijem?

Za lateks balone 15 kn/kom, za standard balone (43-45 cm) 20 kn/kom, a za XL i XXL (SuperShape, AirWalker, Orbz, Jumbo i Multi balone) 40 kn/kom. Za gotove bukete balona koji sadrže 4 standard balona i 1 XL balon (https://partypops.hr/proizvodi/baloni/folijski-baloni/buketi-balona/) obračunava se cijena punjenja za svaku vrstu balona zasebno, dakle 4x20 kn + 1x40 kn = 120 kn.

Zašto se naplaćuje punjenje helijem?

Helij nije obični zrak nego specijalni plin i ima svoju cijenu koja je u zadnjih godinu dana iznimno narasla zbog nestašice helija - cijene su skočile 135 % u samo godinu dana. Naime, helij se ne može sintetizirati, nego se izvlači iz Zemljine kore, a njegova veleprodajna cijena posljednjih sedam godina kontinuirano raste, dok se raspoloživa količina smanjuje. Helij u Hrvatsku dolazi iz uvoza, jer u Hrvatskoj nema izvora helija, a u svijetu je generalno vrlo malo izvora helija - 75 % svjetskog helija sada dolazi sa samo tri lokacije: iz Katara, Wyominga i američkog Nacionalnog helijskog rezervata u Amarillu, Teksas. Jedan od prijelomnih trenutka za nestašicu helija je saudijski embargo Kataru iz 2017., koji je ukupnu raspoloživost helija na globalnom tržištu smanjio za 30 posto. Uz to, daljnje probleme s opskrbom helijem izazvala je deklaracija iz tvrtke Gazprom iz listopada 2018., koja je dovela do ograničavanja opskrbe tržišta iz Rusije. U budućnosti će biti sve manje helija, a do sada još nije napravljen sintetični spoj koji bi ga zamijenio. Zbog te globalne nestašice helija smanjena je distribucija pa se dobivaju ograničene količine, posebice zato što je helij prioritetan za tvrtke koje ga koriste u medicinske svrhe jer je prijeko potreban za slikanje magnetskom rezonancijom te se prvo isporučuje bolnicama, a tek ono što ostane može se koristiti za balone. U takvim uvjetima razumljivo je da se helij naplaćuje i da cijena punjenja helijem raste, a u pojedinim periodima može se dogoditi i da helija uopće nema.

Punite li helijem balone koji nisu kupljeni kod vas?

Ne, punimo samo balone koji su kupljeni kod nas, preko webshopa ili u jednoj od trgovina i to isključivo uz predočenje računa za kupnju balona. Za folijske balone kupljene i napuhane u našim trgovinama garantiramo kvalitetu i trajnost te omogućavamo zamjene balona s tvorničkom greškom u roku od 24 sata od vremena kada su napunjeni (uz predočenje računa za kupnju i punjenje balona). Za balone drugih proizvođača ne možemo preuzeti odgovornost ako dođe do pucanja ili ispuhivanja jer može biti riječ o nekvalitetnoj robi.

Možete li mi helijem nadopuniti balon koji se lagano ili potpuno ispuhao?

Ne, nikad ne nadopunjavamo helijem balone koji su već bili napunjeni. Ako je balon počeo ispuštati helij unutar nekoliko sati od punjenja helijem to ukazuje na tvorničku grešku odnosno sitna oku nevidljiva oštećenja na materijalu kroz koja izlazi helij. Takav balon ponovno će se ispuhati čak i ako se nadopuni helijem stoga je takav balon potrebno donijeti u trgovinu u kojoj je napunjen u roku od 24 sata od punjenja balona zajedno s računom za kupnju i punjenje i zatražiti zamjenu za ispravan balon.

Ako je riječ o balonu koji je punjen prije više dana, tjedana ili čak mjeseci, takve balone također ne punimo ponovno helijem jer s vremenom prirodno dolazi do zamora i trošenja materijala te tada ne bismo mogli garantirati da će balon držati helij jednako kao pri prvom punjenju, odnosno može se dogoditi da balon koji je već bio napunjen pukne odmah pri punjenju ili da s vremenom počne ispuštati helij. Za takve balone ne bismo mogli garantirati trajnost niti omogućiti zamjene u slučaju ispuhivanja ili pucanja, stoga ne radimo nadopune helijem.

Kako napuniti balon običnim zrakom?

Balon možete napuniti uz pomoć pumpe za balone ili pomoću slamke (uz mini balone brojeve i slova slamka dolazi s balonom).

Što ako nisam na području Zagreba, a želim balone punjene helijem?

Nenapuhane balone možemo dostaviti na bilo koju adresu, a ako ih želite puniti helijem možete naručiti malu bocu helija s kojom balone možete lako napuniti sami, a možete je višekratno koristiti dok se ne isprazni. Ne zaboravite uz bocu helija i balone naručiti i odgovarajuće utege i trakice.

Kakvi utezi su mi potrebni za balone? Koliko ih trebam naručiti?

Za jedan lateks balon ili jedan standard balon (dimenzija 43-45 cm) dovoljan je i 1 manji uteg od 8-15 g. Za XL balone potrebna su minimalno 3 takva utega po balonu ili 1 teži uteg (150 i više grama). Također, ako želite buket balona (više balona na jednom utegu) teži uteg je obavezan.

Koliko balona mogu napuniti malom bocom helija?

Mala boca helija sadrži 0,25 m3 helija. Broj balona koji se mogu napuniti helijem iz ovog spremnika ovisi o veličini balona koje želite napuhati. Što je manji balon, veći ćete broj balona moći napuhati. Spremnik može napuniti: 27-30 lateks balona promjera oko 23 cm ili 14-16 lateks balona promjera oko 28 cm ili 14-16 standardnih folijskih balona promjera od 45-46 cm.

Može li se mala boca helija ponovno napuniti helijem?

Ne, bocu ne smijete ponovno puniti helijem jer bi se mogla rasprsnuti. Iskorištenu bocu potrebno je propisno odložiti u skladu s uputama priloženim uz bocu.

Moram li balone kupljene u trgovini odmah napuniti helijem ili ih mogu naknadno donijeti na punjenje?

Balone možete donijeti i naknadno na punjenje helijem – potrebno je samo našim djelatnicima pokazati račun za kupljeni balon, a balon ne smije biti otvaran. Ako ste otvarali ambalažu balona balon možemo napuniti helijem, ali na vaš vlastiti rizik – za eventualno puknuće ili ispuhivanje balona u tom slučaju ne garantiramo jer je oštećenje moglo nastati kao posljedica vašeg neopreznog rukovanja balonom.

Radite li tisak na balone i balonske dekoracije?

Zasad nemamo u ponudi uslugu tiska na balone niti izradu balonskih dekoracija.

Je li moguće doći u dućan i odmah kupiti balone po želji ili ih je potrebno prethodno naručiti?

Balone nije potrebno naručivati ukoliko su dostupni za kupnju u dućanu, ali poželjno je provjeriti na webshopu dostupnost proizvoda u trgovini. Ukoliko baloni koji vas zanimaju nisu dostupni u trgovini, a dostupni su na webshopu možete ih naručiti preko webshopa uz odabir opcije osobnog preuzimanja u dućanu i plaćanje karticom ili preko računa. Na taj način ne plaćate trošak dostave, a pri preuzimanju balona platit ćete samo punjenje balona helijem prema važećem cjeniku.

Zašto neke proizvode imate u ponudi na webshopu, ali ne i u trgovinama?

U ponudi imamo preko 4000 artikala i nije ih moguće sve izložiti u trgovinama zbog prostornih ograničenja, a ako je riječ o sezonskoj robi onda su artikli dostupni u trgovinama samo dok traje određena sezona.

Dostupnost svakog artikla po poslovnicama možete provjeriti na webshopu te ako artikl nije dostupan u trgovini, a dostupan je na webshopu, možete ga naručiti na webshopu uz dostavu na kućnu adresu ili odabrati opciju osobnog preuzimanja u trgovini u Zagrebu ako želite izbjeći plaćanje dostave.

Ukoliko narudžbu napravite i platite prije 12 sati paket će Vam već isti dan biti dostavljen u našu trgovinu u Zagrebu i biti će spreman za preuzimanje nakon 16 sati.

Što znači crvena točka dostupnosti proizvoda, a što zelena?

Zelena točka znači da je artikl dostupan na tom prodajnom mjestu, a crvena točka da artikl nije dostupan. Ako želite provjeriti u kojoj količini je određeni artikl dostupan molimo kontaktirajte prodajno mjesto. Količinu proizvoda na webshopu možete provjeriti za svaki proizvod klikanjem na znak "+" pored gumba Dodaj u košaricu - količina će se povećavati dok ne dostigne maksimalnu dostupnu količinu.

Želim naručiti više komada nekog proizvoda, ali ne mogu dodati u košaricu dovoljnu količinu - kako mogu naručiti potrebnu količinu?

U košaricu na webshopu je moguće dodati samo onoliko komada proizvoda koliko je dostupno na zalihama webshopa. Ako u košarici pokušate povećati količinu proizvoda iznad dostupne količine pojavit će se poruka "Nije moguće povećanje količine, zalihe su ograničene." i količina će se automatski vratiti na maksimalnu dostupnu količinu.

Na webshopu je artikl bio označen kao dostupan u trgovini, a kada sam došao/la u trgovinu nije ga bilo – kako je to moguće?

Iako se evidencija zaliha redovito ažurira, zalihe variraju te se može dogoditi da se određeni proizvod rasproda u kratkom roku, posebno u toku sezone.

Kako odabrati ispravnu veličinu kostima?

Ispod slike kostima nalazi se opis proizvoda i tablica veličina u kojoj su označene dimenzije za pojedine veličine. Ako uz proizvod ne dolazi tablica veličina onda su veličine opisane u opisu proizvoda. Potrebno je izmjeriti se i usporediti dobivene mjere s mjerama navedenim za svaku veličinu. Za dječje veličine molimo da se ne oslanjate samo na dob djeteta nego da dijete također izmjerite i prema tome odlučite koja je ispravna veličina jer nisu kod svakog proizvođača jednake mjere za istu veličinu.

Što ako proizvod koji želim naručiti ne dolazi u više veličina, primjerice šeširi, rukavice ili čarape?

Kostimi su dostupni u različitim veličinama, a većina dodataka dolazi u jednoj, standardnoj univerzalnoj veličini, s time da se dodaci uglavnom dijele na dječje dodatke i dodatke za odrasle. 

Kako mogu aktivirati kod za popust?

Kodove za popust dajemo povremeno kada je u tijeku posebna promocija ili akcija te u tom slučaju stavljamo na webshop i društvene mreže obavijest koja sadrži promo kod. Kod možete upisati u košarici te će se popust automatski obračunati.