Uvjeti kupnje (predugovorne obavijesti)
Informacije o trgovačkom društvu
ARONA d.o.o. za trgovinu i usluge
ARONA d.o.o.
Ulica Nine Zrinšćaka 20
10000 Zagreb
Hrvatska
OIB: 71363315031
MBS: 080853072
EORI (porezni broj): HR71363315031
Adresa elektroničke pošte: [email protected]
Info telefon: 099 3676 931
Radno vrijeme telefonskih operatera je isključivo radnim danom od 8:00 do 16:00.
Tvrtka upisana u trgovački registar: Trgovački sud u Zagrebu / broj / Tt-13/13669-2.
Račun u Raiffeisenbank Austria d.d. (RBA), Petrinjska 59, 10000 Zagreb, Hrvatska.
Broj računa: 2484008-1106540544
IBAN: HR3324840081106540544
Temeljni kapital uplaćen u cijelosti u iznosu od 20.000,00 kuna / 2.654,46 euro (fiksni tečaj konverzije 7.53450).
Članovi uprave: Andrea Matijević, Mirela Hamš
I. Općenito
Internetska stranica www.partypops.hr u vlasništvu je trgovačkog društva Arona d.o.o., Zagreb, Ulica Nine Zrinšćaka 20, OIB: 71363315031.
Svi materijali koje se nalaze na www.partypops.hr internetskoj stranici ekskluzivno su intelektualno vlasništvo tvrtke Arona d.o.o, a mogu se koristiti isključivo uz izričito odobrenje nositelja autorskih prava, te nositelja prava na žigovima i/ili dizajnu. Arona d.o.o. omogućuje korištenje usluga i sadržaja internetske stranice www.partypops.hr kako je regulirano ovim Uvjetima kupnje.
Ovi Uvjeti kupnje (Predugovorne obavijesti) dio su obveze Prodavatelja sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača, te služe tome da Kupac prije nego sklopi ugovor na daljinu bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za zaključenje, izvršavanje, raskid ugovora, a sve sukladno zakonskom uređenju.
Pojam Prodavatelj odnosi se dakle na trgovačko društvo ARONA d.o.o., Zagreb, Ulica Nine Zrinšćaka 20, OIB: 71363315031, MBS: 080853072, T: 099 3676 931, E: [email protected], W: www.partypops.hr.
Pojam Kupca odnosi se i na klasičnog potrošača, fizičku osobu koja izvan bilo kakve djelatnosti naruči i plati bilo koji proizvod posredstvom usluga web trgovine prisutnih na web stranici Prodavatelja, ali i na kupce obrtnike, trgovce pojedince i fizičke osobe koje obavljaju poslovne djelatnosti, a koji su zaštićeni odredbama Zakona o zaštiti potrošača samo ako kupuju proizvode nevezano za svoje poslovne djelatnosti, te na sve ostale kupce, primjerice pravne osobe.
Prodavatelj prodajom putem internet stranice www.partypops.hr nastupa u svoje ime.
Uvjeti kupnje čine dio ugovora sklopljenog na daljinu zajedno sa specifikacijama i cijenom/ama kupljenog/ih proizvoda, te će se prije potvrđivanja narudžbe za kupnju pojedinog proizvoda od Kupca tražiti da iste prihvati/izjavi da je sa istima upoznat/suglasan, dok će nakon potvrđivanja narudžbe (sklapanja ugovora) isti biti dostavljeni Kupcu kao sadržaj e-mail poruke kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen. Prodavatelj zadržava pravo izmjene uvjeta u svako vrijeme, s tim da navedene izmjene stupaju na snagu nakon objave na ovim internet stranicama.
Kada Kupac potvrdi i izvrši narudžbu ugovor je sklopljen, te će Prodavatelj o činjenici sklapanja ugovora odmah e-mail porukom obavijestiti da je ugovor sklopljen. Za valjano sklopljeni ugovor potrebno je da je Kupac osoba koja ima potpunu poslovnu sposobnost. Kupac odgovara za potpunost i istinitost unesenih podataka prilikom registracije. Uvjeti kupnje podijeljeni su u niže razvrstane kategorije/informacije.
Pristup na internetske stranice www.partypops.hr ponekad može biti nedostupan zbog radova, održavanja ili uvođenja novih sadržaja te u slučajevima nepredviđenih okolnosti koje su izvan kontrole Prodavatelja, koje će Prodavatelj nastojati otkloniti u najkraćem mogućem roku.
II. Glavna obilježja robe
Glavna obilježja robe: proizvodi su prikazani opisno i fotografijama, te su podaci o istima sačinjeni temeljem baze podataka Prodavatelja.
Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl. U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.
Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na web stranici www.partypops.hr podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na www.partypops.hr Prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.
Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi i dostupni. Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju na www.partypops.hr može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem u skladištu.
Ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, Prodavatelj će obavijestiti Kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ, roku u kojem je proizvod dobavljiv, dogovoriti novi rok isporuke po potrebi, te ujedno ponuditi mogućnost kupnje alternativnog proizvoda koji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu koji nije moguće isporučiti. U slučaju potpune nemogućnosti isporuke naručenog i plaćenog proizvoda, Prodavatelj će izvršiti povrat svih sredstava.
III. Cijena proizvoda
Cijene istaknute na web stranici www.partypops.hr izražene su u eurima. Trošak PDV-a je uračunat u cijenu proizvoda. U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave iz razloga što se isti posebno plaćaju, osim na narudžbe iznad određenog iznosa kada je dostava besplatna, a sve sukladno uvjetima i na način kako je to naznačeno ovim Uvjetima kupnje.
Prije potvrde narudžbe odvojeno je iskazana cijena proizvoda, cijena dostave ako je naplatna, cijena PDV-a, te konačna cijena kako bi Kupac imao uvid u konačnu cijenu koju plaća za naručenu uslugu kupnje.
U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.
IV. Troškovi dostave
Priopćavaju se prilikom naručivanja kod svakog pojedinog proizvoda, te ukupni troškovi dostave u slučaju naručivanja više proizvoda. U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu Kupca koju je isti naznačio, Kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu ovisno o tome koje podatke će Kupac navesti Prodavatelju prilikom provjere dostave narudžbe.
Cijena dostave na području Hrvatske (bez obzira na način plaćanja):
- 5,00 € (GLS)
- 3,50 € (Hrvatska pošta - Paket 24)
- za narudžbe iznad 60,00 € dostava je besplatna!
Isporuka se obavlja preko dostavnih službi GLS Croatia i Hrvatska pošta.
Napomena: navedene cijene dostave i pogodnosti vezane uz iste vrijede samo za dostave na području Hrvatske.
Cijena dostave na području Slovenije:
Isporuka se obavlja preko dostavne službe GLS. Cijena dostave iznosi 6,90 €.
Cijena dostave na području Bosne i Hercegovine:
Isporuku obavljamo u suradnji s Hrvatskom poštom. Cijena dostave iznosi 9,50 €.
V. Troškovi uporabe sredstava daljinske komunikacije
Prodavatelj nema nikakvih dodatnih troškova sredstava daljinske komunikacije.
VI. Uvjeti i rokovi plaćanja, uvjeti isporuke robe, vrijeme isporuke robe
Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija i popunjavanjem elektronskog formulara. Kupac može naručiti i kupiti proizvod kao registrirani ili neregistrirani korisnik. Proizvod se smatra naručenim kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe.
Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na sljedeće načine:
- pouzećem (gotovina prilikom preuzimanja)
- općom uplatnicom ili internet bankarstvom
- kreditnim i debitnim karticama
Na pojedine oblike plaćanja primjenjuju se ograničenja oblika isporuke:
- plaćanje pouzećem moguće je samo za dostavu dostavnim službama Hrvatska pošta i GLS na području Hrvatske
- plaćanje općom uplatnicom ili internet bankarstvom moguće je samo za dostavu dostavnim službama Hrvatska pošta i GLS na području Hrvatske te osobno preuzimanje
- za plaćanje kreditnim i debitnim karticama nema ograničenja oblika isporuke
Karticama jednokratno |
|
Karticama obročno do 6 rata bez kamata |
|
Karticama obročno do 12 rata bez kamata |
|
Izjava o sigurnosti online plaćanja
Arona d.o.o. (www.partypops.hr) koristi WSPay za online plaćanja.
WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.
U slučaju plaćanja kreditnom karticom, općom uplatnicom ili internet bankarstvom uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku naznačenom u e-mail poruci kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen.
Kupnja je obavljena nakon uspješne autorizacije kartice. Ako sustav odbije autorizirati kartično plaćanje, potrebno je odabrati neki od alternativnih načina plaćanja. O uzrocima odbijanja kartica Prodavatelj nema podatke, mogu biti tehničke ili poslovne prirode.
Ukoliko kupac ne dobije obavijest da je ugovor sklopljen nakon završenog procesa naručivanja sugerira se provjeriti:
- je li poruka u Junk/Spam folderu
- je li mailbox pun
U slučaju da uplata ne bude izvršena u navedenom roku Prodavatelj će postupiti i po naknadno izvršenoj uplati izvan roka isporukom kupljenih proizvoda, a ako ne bude mogao izvršiti isporuku iz opravdanih razloga, ugovor će jednostrano raskinuti i izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
Ako je uplata uredno izvršena i vidljiva na računu Prodavatelja, Prodavatelj će pristupiti isporuci naručenih proizvoda. Račun za narudžbu dostavlja se u pošiljci zajedno s robom. Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvoda više nema, Prodavatelj je dužan odmah obavijestiti Kupca, a Kupac ima pravo raskinuti ugovor i tražiti povrat novca ili pristati na naknadni rok za isporuku. Povrat novca Kupac može očekivati na svom računu u roku od 3 radna dana. Svi naručeni artikli nastojati će se isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to zbog stanja zaliha neće biti moguće, Prodavatelj zadržava pravo isporuke u više pošiljki.
Dostavu naručenih proizvoda moguće je obaviti na sljedeće načine:
- dostava dostavnim službama GLS i Hrvatska pošta na području Hrvatske
- dostava dostavnom službom GLS na području Slovenije
- dostava poštom na području Bosne i Hercegovine
- osobno preuzimanje u našoj trgovini u Vlaškoj 47 u Zagrebu
Dostava dostavnim službama
Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi.
Sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 12 sati obrađuju se isti dan kako bi naručena roba isti dan bila predana dostavnoj službi. Narudžbe zaprimljene nakon 12 sati radnim danom (osim petkom) predaju se sljedećega dana, dok se narudžbe zaprimljene petkom nakon 12 sati predaju ponedjeljkom. Ponedjeljkom se obrađuju i narudžbe zaprimljene tijekom subote i nedjelje. Narudžbe za koje je odabrano kartično plaćanje ili plaćanje općom uplatnicom/internet bankarstvom moraju biti plaćene da bi se mogle obraditi. U slučaju da se naručeni proizvod plaća pouzećem, Prodavatelj će pristupiti isporuci robe po niže navedenim rokovima koji teku od primitka narudžbe, a Kupac je dužan izvršiti uplatu prilikom odnosno prije neposrednog preuzimanja proizvoda.
Nakon što se roba preda dostavnoj službi, na e-mail adresu Kupca biti će poslan broj pošiljke kako bi se mogao provjeriti njezin status na adresi dostavne službe.
Vrijeme isporuke na području Hrvatske:
- putem dostavne službe GLS: sljedeći radni dan od dana predaje paketa dostavnoj službi, uključujući i otoke. Popis otoka na koji vršimo dostavu možete provjeriti ovdje. Na otoke koji nisu navedeni u tablici dostava je moguća jedino putem Hrvatske pošte.
- putem Hrvatske pošte: 1-3 radna dana od dana slanja. Popis naselja s rokovima uručenja možete provjeriti ovdje.
Vrijeme isporuke na području Slovenije: 1-2 radna dana od dana predaje paketa dostavnoj službi.
Vrijeme isporuke na području Bosne i Hercegovine: 2-5 radnih dana od dana predaje paketa dostavnoj službi.
Nažalost, Prodavatelj nije u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe.
Kada Prodavatelj putem dostavne službe isporuči proizvod Kupcu, Kupac je dužan potpisati dostavnicu, čime potvrđuje da je proizvod uredno isporučen.
Ako se proizvod koji je upućen Kupcu vrati Prodavatelju jer dostavna služba nije uspjela izvršiti dostavu, Kupac će o tome biti obaviješten e-mailom te će mu biti ponuđena mogućnost da se naručeni proizvod, na zahtjev Kupca e-mailom, ponovno dostavi na adresu Kupca odnosno primatelja.
U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti, Prodavatelj ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova iz cjenika dostave.
U rokove za isporuku ne računaju se:
- dan prijema narudžbe/zahtjeva
- vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese Kupca
- vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje Prodavatelj nije kriv
- neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka
Osobno preuzimanje
Dostava u Party Pops prodavaonicu (Vlaška 47, Zagreb) je besplatna. Narudžbe je moguće preuzeti svaki dan unutar radnog vremena prodavaonice. Preuzimanje narudžbe moguće je tek nakon uspješne uplate, odnosno nakon što zaprimite potvrdu da je narudžba spremna za preuzimanje. Narudžbe zaprimljene uz odabir plaćanja preko transakcijskog računa smatraju se plaćenim tek kada uplata bude vidljiva na računu.
Narudžbe koje su zaprimljene do 12 h radnim danima uz uspješno provedeno kartično plaćanje biti će obrađene isti dan, a kupac će putem emaila dobiti potvrdu da se narudžba može preuzeti unutar radnog vremena trgovine.
Narudžbe koje su zaprimljene radnim danom iza 12 h, vikendom ili blagdanima uz uspješno provedeno kartično plaćanje biti će obrađene prvi sljedeći radni dan, nakon čega će kupac putem emaila dobiti potvrdu da je narudžba spremna za preuzimanje unutar radnog vremena trgovine.
Ako je kao način plaćanja odabrano plaćanje općom uplatnicom ili internet bankarstvom narudžba će se obraditi nakon što se uplata proknjiži nakon čega će kupac putem emaila dobiti potvrdu da je narudžba spremna za preuzimanje. Kod osobnog preuzimanja narudžbe moraju biti unaprijed plaćene karticom ili putem transakcijskog računa (plaćanje na blagajni trgovine pri preuzimanju narudžbe nije moguće).
VII. Jednostrani raskid ugovora
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i ovaj Obrazac za jednostrani raskid ugovora.
Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili.
Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.
Robu vratite ili je predajte nama bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.
Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:
- ugovor o uslugama Prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca, te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
- predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu;
- predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave;
- predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima;
- predmet ugovora pružanje usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju;
- predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora;
VIII. Odgovornost za materijalne nedostatke/Reklamacija
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima.
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku Kupac ne preuzima. Molimo Kupce da nas kontaktiraju kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o Kupcu, te je Kupac dužan usporediti primljene artikle s računom. Ukoliko nešto nedostaje dužan je odmah uputiti pisani prigovor/reklamaciju jer se naknadne reklamacije neće uvažavati.
U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak.
Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim odnosima. Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju poslati na e-mail [email protected] ili pisanim putem na adresu: Arona d.o.o., Ulica Nine Zrinšćaka 20, 10 000 Zagreb sa naznakom Reklamacija.
Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju Kupac ima prigovor, u prigovoru se mole Kupci da navedu broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime.
Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:
- isporuka robe koja nije naručena
- isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
- isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što Kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.
Prodavatelj će inače smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos uz raskid ugovora. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.
Prodavatelj će prihvatiti povrat oštećene, nesipravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ako se utvrdi da je prigovor opravdan te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije, trošak zamjene novim proizvodom u cijelosti snosi Prodavatelj.
Internetsko rješavanje sporova
Posebnom regulativom Europske unije, od 15.2.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti ovdje. To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.
IX. Trajanje ugovora
Ugovor koji Kupac sklapa s Prodavateljem jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je konzumiran isporukom robe te izvršenim plaćanjem od strane kupca, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Uvjeti kupnje sastavni su dio ugovora.
X. Politika privatnosti i uvjeti korištenja osobnih podataka
Pogledajte Izjavu o zaštiti osobnih podataka i politiku privatnosti tvrtke Arona d.o.o.
XI. Završne odredbe
Prihvaćanjem ovih uvjeta prodaje kupac pristaje na odredbe ovih Uvjeta te prihvaća da oni čine sastavni dio kupoprodajnog ugovora.