Početna Pomoć i informacije

Pomoć i informacije

Kako kupovati

Kako bi obavili kupnju na web shopu, registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) kako bi Vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.

Ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporuča se brza registracija. Potrebno je samo jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj telefona) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Ona može biti proizvoljan niz znakova - što je duža, otpornija je na hakersko probijanje. Ako ste bez ideja, na web stranici Password generator možete dobiti generiranu lozinku.

Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje "Registracija". Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici "Prijava".

U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti na "Zaboravljena lozinka?". Dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu.  Nju možete kasnije sami promijeti u postavkama računa budući da automatski kreirane lozinke nisu lako 'pamtljive' (ili samo kliknite na DA kada vas preglednik pita da upamti unešenu lozinku da je ne morate svaki puta unositi kod prijave).

Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.

Kao gost ili registrirani korisnik artikle naručujete na jednak način. Artikle birate iz ponude internet trgovine koja je podijeljena na različite kategorije, podkategorije i kolekcije. Primjerice, ako želite naručiti artikle za prvi rođendan djevojčice u glavnom izborniku birate kategoriju „Rođendan“, zatim podkategoriju „Prvi rođendan“, nakon toga podkategoriju „Djevojčice“ i naposljetku birate kolekciju u kojoj želite pregledavati sve proizvode koji se u njoj nalaze (primjerice kolekciju „Birthday Girl“). Ako želite pogledati kompletnu ponudu primjerice rođendanskih svjećica možete to učiniti putem lijevog plavog izbornika u kategoriji „Rođendan“ gdje su proizvodi razvrstani prema vrsti proizvoda, a ne prema kolekcijama. Također, proizvode možete pretraživati i pomoću tražilice koja se nalazi u sredini, na vrhu stranice. Dovoljno je da upišete nekoliko početnih slova artikla koji tražite i tražilica će vam predložiti nekoliko proizvoda čiji se nazivi podudaraju sa tekstom kojeg ste upisali. Preporučujemo da upišete što je moguće točniji naziv artikla koji tražite kako bi vam tražilica odmah predložila traženi artikl. Ako ste pronašli proizvod koji tražite kliknite na njega kako biste ga otvorili. Ukoliko vam tražilica ne izbacuje odgovarajuće prijedloge, moguće je da traženi proizvod nemamo u svojoj ponudi ili nosi drugačiji naziv od onog koji ste upisali u tražilicu. Ako vam tražilica predlaže više od pet proizvoda koji se podudaraju s tekstom koji ste upisali možete kliknuti na „prikaži sve“ kako bi se svi pronađeni proizvod izlistali na jednoj stranici.

Kada u ponudi pronađete proizvod koji želite naručiti dodajte ga u košaricu klikom na gumb „Dodaj u košaricu“. Ukoliko artikl ima veličinu (primjerice kostimi) potrebno je prvo odabrati željenu veličinu. Za određene artikle postoji opcija kupnje artikla u setu s komplementarnim proizvodima („Često kupljeno u kompletu“). Dodavanjem ili uklanjanjem kvačica ispred proizvoda predloženih za kupnju u kompletu kreirate komplet po želji. Ispod popisa artikala s pripadajućim slikama i cijenama za svaki artikl prikazat će se ukupna cijena kompleta, a klikom na gumb „Dodaj odabrano u košaricu“ dodat ćete sve označene proizvode u košaricu. Detalje svakog artikla možete vidjeti klikom na sliku ili naziv artikla, pri čemu će se artikl otvoriti u novoj kartici u vašem pregledniku kako biste mogli vidjeti opis artikla, dodatne slike i druge informacije.

Količine proizvoda koje možete dodati u košaricu odgovaraju stvarnom stanju zaliha proizvoda. Ukoliko neki artikl nije dostupan nećete ga moći dodati u košaricu. Također, ako želite naručiti više od jednog komada određenog artikla, a artikl nije dostupan u toj količini nakon dodavanja u košaricu pojavit će se poruka na zaslonu „Uspješno dodavanje, ali je količina ograničena“. U vašoj košarici pojavit će se ona količina proizvoda koju trenutno imamo na zalihama, a ukoliko pokušate dodati još komada određenog artikla s ograničenim zalihama pojavit će se poruka u košarici „Greška kod povećanja, količina je ograničena“ te će se količina automatski vratiti na trenutno dostupnu količinu.

U košarici imate pregled svih artikala koje ste dotad odabrali, cijene i količine artikala, iznos dostave te ukupan iznos narudžbe (s dostavom i PDV-om). Količinu pojedinog artikla možete mijenjati upisivanjem željene količine u polje „Količina”, klikom na znak „-„ ako želite smanjiti količinu artikla u košarici te klikom na znak „+“ ako želite povećati količinu artikla u košarici. Prilikom uspješnog povećanja količine artikla pojavit će se poruka „Uspješno povećanje količine“, a prilikom uspješnog smanjenja količine artikla pojavit će se poruka „Uspješno smanjivanje količine“. Ukoliko želite ukloniti određeni artikl iz košarice možete to učiniti klikom na „obriši“ ispod naziva i šifre proizvoda ili upisivanjem količine 0 u prostor predviđen za upisivanje količine artikla koju želite naručiti. Pri svakoj promjeni količine, dodavanju ili uklanjanju proizvoda iz košarice automatski se mijenja ukupan iznos narudžbe prikazan u košarici.

Kada ste dovršili izbor željenih artikala te ih odlučili kupiti, kliknite na gumb ”Dovrši kupovinu“ za zaključivanje kupovine (ako imate kupon ili poklon bon prvo unesite kod u za to predviđeni prostor, a zatim kliknite na gumb ”Dovrši kupovinu“). Nakon toga otvara se formular u koji upisujete podatke za dostavu. Obvezni ste unijeti točne, važeće i potpune podatke jer u suprotnom ne možemo garantirati da će dostava biti izvršena. Također, molimo vas da upišete ispravan broj telefona kako bi vas u slučaju potrebe mogli kontaktirati naši djelatnici ili dostavljač kurirske službe. Ako su podaci za dostavu računa drugačiji od podataka za dostavu pošiljke odznačite kućicu „Podaci za dostavu računa jednaki su podacima za dostavu proizvoda“ i upišite podatke za dostavu računa. Ako trebate R1 račun označite kućicu „Želim R1 račun“ te upišite naziv i OIB tvrtke.

Klikom na link „Potvrdi“ prelazite na potvrdu narudžbe gdje birate način plaćanja i dostavu. Ovdje imate mogućnost još jednom provjeriti sadržaj narudžbe, unijeti kodove za popust, upisati podatke za dostavu računa ako je adresa drugačija od adrese za dostavu paketa, upisati podatke za izdavanje R1 računa ili unijeti posebne napomene za dostavu (primjerice prezime na vratima ili portafonu ako je drugačije od vašeg prezimena, preferirano vrijeme dostave, ime osobe koja će preuzeti paket umjesto Vas ili druge posebne upute).

Kao način plaćanja možete odabrati između plaćanja pouzećem (plaćanje gotovinom dostavljaču pri preuzimanju paketa), karticom ili virmanski (općom uplatnicom u svim poslovnicama banaka, FINA-e ili uredima Hrvatske pošte ili putem Internet bankarstva). Nakon odabira vrste plaćanja potrebno je označiti kvačicom „Slažem se s uvjetima kupovine“ i kliknuti na link „Potvrdi i naruči“. Ako ste odabrali plaćanje pouzećem na email koji ste upisali odmah stiže potvrda narudžbe. Pri odabiru virmanskog plaćanja na email vam šaljemo potvrdu narudžbe sa svim podacima koji su vam potrebni za izvršenje plaćanja. Rok za izvršenje uplate iznosi 3 dana, nakon čega se narudžba automatski poništava, a artikli koje ste na ovaj način rezervirali u internet trgovini skidaju se s rezervacije i ponovno postaju dostupni drugim kupcima za naručivanje. Molimo vas da nakon proteka vremena za izvršenje uplate i primitka email obavijesti o otkazivanju narudžbe ne izvršavate uplatu za otkazanu narudžbu. Ako ste kao opciju plaćanja odabrali kartično plaćanje sustav vas prebacuje na WSPay™ sigurnu stranicu za online plaćanje gdje upisujete tražene podatke. Nakon uspješnog popunjavanja formulara na email vam stiže potvrda narudžbe. Napomena: kreditna kartica korisnika u ovom trenutku još nije terećena za navedeni iznos. Djelatnici tvrtke Arona d.o.o. provjerit će raspoloživost svih naručenih artikala i nakon toga naplatiti transakciju, odnosno teretiti korisnikovu kreditnu karticu za iznos narudžbe. Iznos terećenja kartice može biti jednak ili manji autoriziranom ukoliko korisniku iz nekog razlog nije moguće isporučiti sve naručene proizvode o čemu će korisnik biti prethodno obaviješten.

Narudžba se smatra uspješno zaprimljenom u trenutku kada kupac prođe cijeli proces narudžbe nakon čega kupcu na e-mail adresu stiže potvrda narudžbe. Ukoliko ovakvu poruku ne dobijete, pogledajte u vaš „Spam/Junk“ mail folder ili provjerite da li je vaš mailbox pun. Ako potvrda narudžbe nije zaprimljena znači da proces naručivanja nije uspješno dovršen te vas molimo da pokušate ponovno izvršiti narudžbu.

Dostava

Dostavu vrši kurirska služba GLS Croatia na adresu koju ste odabrali prilikom naručivanja. Cijena dostave za cijelu Hrvatsku iznosi 19,99 kn s PDV-om, a za narudžbe iznad 600 kn dostava je besplatna!

Narudžbe zaprimljene radnim danima do 12 sati uz plaćanje pouzećem ili karticama šaljemo isti dan, a narudžbe zaprimljene nakon 12 sati, šaljemo sljedeći radni dan. Narudžbe zaprimljene uz odabir plaćanja općom uplatnicom/internetskim bankarstvom šaljemo nakon što je vaša uplata vidljiva na našem računu i to za uplate vidljive do 12 sati narudžbe šaljemo isti dan (osim vikendom i praznicima), a ostale sljedeći radni dan. Vaš će paket biti dostavljen na adresu koju ste upisali kao kontakt. Molimo vas da pod kontakt navedete točnu adresu s poštanskim brojem i ispravan telefonski broj. 

Rok isporuke: 1-2 radna dana od dana slanja (osim u izvanrednim uvjetima*). Iznimka su otoci (gdje dostava ovisi o plovidbenom redu trajekata) i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu. Raspored i mogućnosti dostave na otoke možete provjeriti u rasporedu dostave na otoke. Dani u tablici označeni znakom "x" su dani kada se vrše dostave na navedenim otocima. Da bi paket bio isporučen na označene dane, narudžba mora biti izvršena barem jedan dan ranije (a najkasnije do 12 h zadnjeg dana prije isporuke), s time da za narudžbe za koje je odabrano plaćanje općom uplatnicom/internet bankarstvom uplata mora biti vidljiva na našem računu najkasnije do 12 h na dan slanja .

*Pod izvanrednim uvjetima podrazumijevaju se vremenske nepogode, gužve zbog velikog broja narudžbi u sezonama i druge okolnosti koje mogu uzrokovati kašnjenja u isporuci. Na izvanredne situacije ne možemo utjecati, međutim u takvim slučajevima trudimo se pravodobno obavijestiti kupce o mogućem kašnjenju isporuke paketa.

Nakon što se pripremi vaš paket, GLS kurirska služba šalje vam obavijest putem SMS poruke da je vaš paket pripremljen te će u slučaju da bude predan kurirskoj službi isti dan, dostava biti izvršena sljedeći radni dan. U istoj poruci dobit ćete i broj vašeg paketa te lozinku pomoć kojih uvijek možete provjeriti status isporuke na službenim stranicama GLS kurirske službe ili pozivom na broj 01 2042 672. Na dan dostave putem email-a i SMS poruke dobivate obavijest koja sadrži broj paketa, iznos koji trebate platiti pri preuzimanju paketa (ako ste odabrali opciju plaćanja pouzećem), predviđeno vrijeme dostave te broj mobitela kurira kojega možete nazvati u slučaju potrebe za izmjenom termina dostave ili za dodatne informacije/upute za dostavu.

Primjere SMS obavijesti možete vidjeti u nastavku:

Primjer e-mail obavijesti:

NAPOMENA: PAKETE DOSTAVLJAMO SAMO NA PODRUČJU REPUBLIKE HRVATSKE.

Važna napomena: Ukoliko prilikom preuzimanja pošiljke primijetite oštećenje iste, molimo vas da na to odmah ukažete dostavljaču i zajedno s njim otvorite pošiljku. Ukoliko je bilo koji od proizvoda oštećen, zajedno s dostavljačem napravite zapisnik o oštećenju pošiljke s vašim potpisom i potpisom dostavljača. Jedan primjerak zapisnika ostaje vama, a drugi dostavljaču. Molimo vas da nas kontaktirate putem e-pošte info@partypops.hr ili telefonski na 01 7987 529 (pon-pet od 9-16) vezano uz nastalo oštećenje kako bismo vam u što kraćem roku nadoknadili nastalu štetu. U slučaju da vam je pristigla pošiljka oštećena u transportu, vratite istu po dostavljaču na našu adresu, a vama će biti poslana nova pošiljka s ispravnim artiklima na naš trošak.Također, molimo Vas da usporedite primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje odmah to napomenite Vašem dostavljaču koji će napraviti povrat paketa jer naknadne reklamacije ne uvažavamo.

Nezaprimljena pošiljka: Ako kupac ne primi pošiljku ili obavijest o isporuci od kurirske službe GLS Croatia u očekivanom vremenu, a očekivano vrijeme je do 3 radna dana kupac je obavezan o tome obavijestiti prodavatelja putem e-pošte info@partypops.hr ili telefonski na 01 7987 529 (pon-pet od 9-16) kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke.

Nadoknada troškova za vraćenu pošiljku: Ako kupac odbije primiti pošiljku prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova vezanih za isporuku.

Plaćanje

Kupac se obvezuje naručenu robu platiti poduzeću ARONA d.o.o., odnosno vanjskom pružatelju usluge koji u ime poduzeća ARONA d.o.o. vrši naplatu, na način koji je odabrao prilikom sastavljanja narudžbe.

Moguće je plaćanje:

Kartično plaćanje

Primamo sljedeće kreditne kartice: American Express®, Diners®,MasterCard® i Visa.

     

Primamo sljedeće debitne kartice: Maestro.

ARONA d.o.o. je sigurnost Vašeg kartičnog plaćanja povjerila usluzi WSPay™ poduzeća Webstudio d.o.o.

Ovo je najjednostavniji način plaćanja u našoj internet trgovini. Nakon odabira ovog načina plaćanja, izravno pristupate zaštićenoj sigurnosnoj vezi u koju upisujete broj kreditne kartice. Ova je veza zaštićena kriptiranim 256-bitnim protokolima, i tako osigurana od krađe identiteta i prijevara. Kao i na svakom drugom prodajnom mjestu, banka provjerava i potvrđuje ispravnost kartice. Link na sigurne stranice za online plaćanje dobit ćete odmah po zaprimanju Vaše narudžbe. Nakon popunjavanja formulara potvrđujete transakciju i dovršavate proces naručivanja nakon čega vam na email stiže potvrda narudžbe. Napomena: vaša kreditna kartica u ovom trenutku još nije terećena za navedeni iznos. Djelatnici tvrtke Arona d.o.o. provjerit će raspoloživost svih naručenih artikala i nakon toga naplatiti transakciju, odnosno teretiti vašu kreditnu karticu za iznos narudžbe. Iznos terećenja kartice može biti jednak ili manji autoriziranom ukoliko korisniku iz nekog razlog nije moguće isporučiti sve naručene proizvode o čemu ćete biti prethodno obaviješteni. Ako su svi naručeni proizvodi dostupni, a kartica terećena za iznos narudžbe šaljemo vam narudžbu, o čemu ćemo Vas izvijestiti još jednim emailom. Posebno napominjemo da se podaci o karticama nigdje ne zapisuju ili pamte te su nedostupni djelatnicima Arona d.o.o. ili bilo kojim suradnicima, osim poslovnim bankama s kojima surađujemo.

Plaćanje internet bankarstvom / općom uplatnicom

Nakon odabira vrste plaćanja i uspješnog dovršetka procesa naručivanja na vaš email šalje se potvrda narudžbe sa svim podacima potrebnim za izvršenje plaćanja. Rok plaćanja je 3 dana. Narudžbe šaljemo nakon što uplaćeni iznos bude vidljiv na našem računu. Ukoliko se uplata ne zaprimi u roku od 3 dana sustav će automatski otkazati narudžbu.

Podaci za plaćanje: 

Arona d.o.o., Dankovečka 1/A, 10000 Zagreb
IBAN: HR3324840081106540544
U poziv na broj odobrenja upišite broj narudžbe (bez znaka #)

Plaćanje pouzećem

Prilikom preuzimanja pošiljke dostavljaču se plaća cjelokupni iznos naznačen u računu uključujući i trošak dostave. Molimo pripazite da u trenutku dostave imate pripremljen točan iznos otkupnine jer Vam dostavljač neće moći uvijek uzvratiti ostatak.

Povrat i reklamacije

Naručene proizvode prije pakiranja pregledavamo i kontroliramo ispravnost, a artikli se pakiraju na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, molimo vas da na to odmah ukažete dostavljaču i zajedno s njim otvorite pošiljku. Ukoliko je bilo koji od proizvoda oštećen, zajedno s dostavljačem napravite zapisnik o oštećenju pošiljke s vašim potpisom i potpisom dostavljača. Jedan primjerak zapisnika ostaje vama, a drugi dostavljaču. Paket nemojte preuzimati nego ga vratite dostavljaču koji će ga vratiti na našu adresu, a zatim vas molimo da nas kontaktirate putem e-pošte info@partypops.hr ili telefonski na 01 7987 529 (pon - pet od 9 do 16 h) radi dogovora za daljnje postupanje u vezi s nastalim oštećenjem.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan usporediti primljene artikle s računom. Ukoliko nešto nedostaje odmah to napomenite dostavljaču koji će napraviti povrat paketa jer naknadne reklamacije ne uvažavamo. Kupac potpisom na dostavnicu kurirske službe potvrđuje količinu preuzete robe, neoštećenost ambalaže i neoštećenost samog proizvoda. Za robu koju Prodavatelj (Arona d.o.o.) šalje dostavnom službom rizik oštećenja i/ili manjka robe, odnosno neisporuke cijele pošiljke, prelazi na Kupca u trenutku potpisa na dostavnicu kurirske službe da je preuzeo robu prema specifikaciji i u neoštećenoj ambalaži.

Povrat robe

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima: 

Zamjena robe

Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 7 (sedam) dana od primitka na adresu dostave. Prodavatelj se obvezuje zamijeniti reklamirani proizvod u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima, a proizvod ne smije biti korišten, opran ili oštećen. Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog neprikladne upotrebe i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti.

Postupak reklamacije

Prodavatelj  će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismeno putem e-pošte. U tom slučaju molimo vas da nam pošaljite informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na info@partypops.hr. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac treba poslati i fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza. U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, prodavatelj će nadoknaditi kupcu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom trgovca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali i sam organizira povrat pošiljke.

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi Arona d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.

Jednostrani raskid ugovora o kupnji proizvoda

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača kupac je ovlašten jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti prodavatelja o otkazivanju ugovora pismeno (putem elektroničke pošte) koristeći standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora propisan Pravilnikom o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija (možete ga preuzeti na ovom linku). Ugovor se smatra otkazanim kada prodavatelj primi pismenu obavijest o čemu će bez odgađanja obavijestiti Kupca elektroničkom poštom. Kupac mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je, sukladno članku 74. Zakona o zaštiti potrošača, obavijestio prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor. Smatra se da je kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka navedenog roka pošalje robu ili je preda prodavatelju, odnosno osobi koju je prodavatelj ovlastio da primi robu. Prodavatelj se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstava u roku od 14 dana, a rok počinje teći od dana kada roba bude vraćena prodavatelju, odnosno, nakon što potrošač prodavatelju dostavi dokaz da je robu poslao natrag prodavatelju, ako bi o tome prodavatelj bio obaviješten prije primitka robe. Kupac koji iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora dužan je sam snositi izravne troškove povrata proizvoda. Sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Rukovanjem/korištenjem proizvoda smatra se primjerice nošenje ili isprobavanje kostima, čarapa, rukavica, perika, umjetnih trepavica i sličnih dodataka. Prodavatelj  utvrđuje uvjete povrata - postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda. Iz higijenskih razloga kostime, čarape, rukavice, perike, umjetne trepavice i druge slične dodatke nije moguće vratiti niti zamijeniti za drugi artikl, odnosno postotak umanjenja iznosa povrata za ove proizvode iznosi 100%. Ostali proizvodi se moraju vratiti u originalnoj ambalaži koja mora biti neotvarana i neoštećena, u suprotnome se iznos povrata umanjuje za 100 %. Također, pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva, pa tako za kozmetiku (šminku i druge kozmetičke proizvode) nema mogućnosti povrata temeljem zakona.